Hodiny - nová metoda ve výuce!

 V březnu jsem se třídou 1.A vyzkoušela novou metodu, se kterou jsem se seznámila na kurzu v Dublinu.



Před hodinou jsem si nachystala 12 běžných otázek a témat ke konverzaci. Otázky byly voleny vzhledem k úrovni cizího jazyka a vhodnosti tématu. Využila jsem toho, že třída je nová a zatím se moc neznají.

Ve vyučovací hodině si žáci nakreslili hodiny, poté šli ke svým spolužákům a ke každé hodině napsali jméno jen jednoho svého spolužáka. Takže například u první hodiny měl Honzík napsaného Tomáše a Tomáš měl na první hodně napsaného Honzu. Jakmile měli tímto způsobem napsaná jména u všech dvanácti hodin, řekla jsem jim, aby našli spolužáka, kterého mají na jedné hodině. Poté jsem jim na dataprojektoru ukázala otázku s označením 1 o‘clock. Žáci si otázku přečetli a já jim měřila 2 a půl minut. Poté si našli žáka na místě 2 o‘clock. Tímto způsobem pokračovali až k 12 hodině.

Žáci měli možnost se trochu seznámit a procvičit se v konverzaci v angličtině.







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Videos from the International Engineering Fair

eTwinning and Portuguese partners

PREZENTACE O PRÁZDNINÁCH V ANGLICKÉM JAZYCE